virsinumeroita

Musiikkitoiminta

Parkanon seurakunnassa järjestetään musiikkitoimintaa monessa eri muodossa kaikenikäisille. On kuoroja, soitinryhmiä lapsille, musiikkipyhäkoulu sekä erilaisia musiikkitapahtumia.

Aikuisten kuorot

Kirkkokuoro avustaa vaihtelevasti erilaisissa tilaisuuksissa kirkossa mm.  jumalanpalveluksissa , kauneimmissa joululaulutilaisuuksissa, joulunaattona ja joulupäivänä, hiljaisella viikolla ja pääsiäisenä. Kirkkokuoron harjoitusaikataulu löytyy tästä linkistä KIRKKOKUORO.

Lasten musiikkitoiminta

Lasten musiikkiryhmiä järjestetään 3-5 v. Kastepisarat, 6-9 v. Pilvenhattarat sekä yli 10 v. Poutapilvet. Tästä linkistä pääset lasten musiikkitoiminnan sivuille.

Musapyhikseen ovat tervetulleita lapset 2-16 v. Tämän linkin takaa löytyy Musapyhiksen toiminta.

Konsertit

Parkanon kirkossa ja seurakuntatalolla järjestetään useita konsertteja vuoden aikana, Niistä tarkemmin tapahtumakalenterissa.

kirkon urut Parkanon kirkossa

Musiikin toimintatiimi: