sururyhmä

Sururyhmä

Järjestämme suruiltoja, joissa sinun on mahdollisuus vertaistuellisessa hengessä jakaa suruasi. Illoissa saa jakaa juuri sen verran kuin itsestä tuntuu hyvältä. Mukana on pappi ja diakoniatyöntekijä.

Syksyllä 2023 järjestetään kaksi Surun äärellä -iltahetkeä: ti 24.10. klo 17 Lapsensa menettäneille sekä ti 24.10. klo 19 Läheisensä menettäneille. Jos kiinnostusta löytyy, voimme järjestää myös useamman kerran sururyhmän.

Pyhäinpäivän kirkossa klo 15 luetaan kaikkien vuoden aikana (pyhäinpäivästä pyhäinpäivään) menehtyneiden vainajien nimet. Diakoniatyöntekijät päivystävät hautausmailla ennen ja jälkeen kirkonmenojen.

Kaipaus ikuisuuteen -konsertti to 2.11. klo 18 Parkanon kirkossa. Maiju Penttilä esittää lohdutuksen lauluja kanttori Samuli Niileksen säestyksellä.

Kirkko antaa apua elämän kriiseihin. Apua saa sekä käytännöllisten asioiden hoidossa että henkisessä selviämisessä.

Suru, kriisi

sururyhmä