Lapsille ja perheille

Lapset ja lapsiperheet

Parkanon seurakunta kutsuu lapsia ja lapsiperheitä mukaan kristilliseen toimintaan.

Seurakunnan varhaiskasvatuksen tavoitteena on kohdata lapset ja heidän perheensä sekä luoda mahdollisuus koko perheen yhteydelle seurakuntaan ja sen toimintaan.

Seurakunnan varhaiskasvatuksen tehtävänä on tukea perheitä lastensa kristillisessä kasvatuksessa.

Kerhoja, pyhäkouluja, perhekirkkoja, kuoroja, tapahtumia

Parkanon seurakunnan lapsityö koostuu perhekerho-, päiväkerho- ja pyhäkoulu- sekä kesä- ja musiikkitoiminnasta.

Parkanon seurakunta kutsuu lapsia, perheitä, isovanhempia, sukulaisia sekä kummeja erilaisiin tapahtumiin, perhekirkkoihin, juhliin ja retkiin sekä arkipäivän toimintoihin.

Kristillinen perinne säilyy, kun sukupolvet yhdessä osallistuvat kirkkovuoteen.

Tule mukaan toimintaan!

Tervetuloa mukaan seurakunnan toimintaan. Vapaita päivä- ja pallerokerhopaikkoja voi kysellä myös kauden aikana. Myös harrastusryhmiin voi kysellä vapaita paikkoja kaudenkin aikana.

Lisätietoja kerhoista ja vapaista paikoista saa Eleonora Printz p. 040 804 9659. Tutustu kerhoihin niiden omilla sivuilla!

Varhaiskasvatuksen toimintatiimi:

Iida-Maria Isoaho