Pyhäkoulut

Kotipyhäkoulut

Seurakunnassa toimii kotipyhäkoulu tällä hetkellä  Viinikassa. Pyhäkouluihin ovat tervetulleita kaikki halukkaat.

Viinikan pyhis yli 3-vuotiaille

Kotoisesti kertomusten äärellä

Kotipyhäkoulussa kuullaan kertomuksia raamatusta, lauletaan, askarrellaan ja iloitaan yhdessä. Ohjaajina Aila Sammi, Merja Kivelä sekä Vilma Autio.

Haluatko avata ovesi pyhäkoululle?

Jos haluat avata kotisi pyhäkoululle, niin ilmoita siitä. Jos et halua itse ohjata pyhäkoulua, niin etsimme ohjaajan ja hän tulee pitämään pyhäkoulun kodissasi.

Jos innostut pyhäkoulunpidosta, tulet toimeen lasten kanssa ja haluat tehdä vapaaehtoistyötä, niin ilmoita siitä. Seurakunnassamme tehdään pyhäkoulutyötä myös vanhusten taloissa, joten olet tervetullut myös ohjaamaan tai avustamaan niihin pyhäkouluihin. Olet nuori tai vanha tai siltä väliltä, niin apusi on arvokas!

Soittele 040 8049659 tai laita sähköpostia eleonora.printz@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kynttilä ja pahvisydämiä valkoisella peitolla.

LO/Lähetyssihteeri