Perhejuhlat ja hautajaiset

Elämän varrelle mahtuu monia eri vaiheita ja tapahtumia, jotka keräävät yhteen läheiset ja ystävät.

Seurakunnalla on oma roolinsa elämänkaaren monissa eri vaiheissa, kasteessa, rippikoulussa, vihkimisessä, kodin siunaamisessa sekä hautaan saattamisessa. Olemme käytettävissä ja tarjoamme apuamme ja osaamistamme.

Haluammekin kannustaa viettämään perhejuhlia sekä olla mukana niin arjessa kuin juhlassakin.

Ota yhteyttä, autamme mielellämme perhetapahtumienne järjestämisessä.

Alla olevista linkeistä pääset perhetapahtumien omille sivustoille.

SEURAKUNTATOIMISTO

Parkanon seurakunta

Kirkkopolku 3, 39700 Parkano

Avoinna ma-ke klo 9-13. Torstaina ja perjantaina suljettu.

Pappien suoriin numeroihin voi ottaa yhteyttä toimituksiin liittyvissä asioissa (siunaukset, kasteet, vihkimiset ym.):

Simi Virtanen 040 804 9663

Liisa Myyryläinen 040 804 9651

Ole yhteydessä pappeihin suoraan tai seurakuntatoimistoon, kun haluat varata papin perhejuhlaan, varata tiloja tai saada vastauksen esimerkiksi juhlan järjestämiseen liittyviin käytännön pulmiin.