Perhekerho

TERVETULOA MUKAAN TOIMINTAAN

Parkanon seurakunta järjestää monipuolista toimintaa lapsille ja aikuisille, yhdessä ja erikseen. Perhekerhot ja muskarit ovat perheiden kohtaamispaikkoja arjessa.

Ryhmät tarjoavat mahdollisuuden kokoontua yhteen samassa elämäntilanteessa olevien kanssa.

Ryhmät vauvasta vaariin

Kutsumme mukaan vanhempia, isejä, äitejä, mummuja ja vaareja sekä huoltajia perheen pienempien kanssa iloiseen toimintaamme.

Perhekerhossa vietetään aluksi hiljentymishetki jossa tutustutaan kirkkovuoden tapahtumiin ja raamatunkertomuksiin lapsille ominaisella tavalla.

Me aikuiset opetamme yhdessä lapsillemme hiljentymisen ja rauhoittumisen merkitystä tämän pienen hetken aikana. Lelut keräämme hetken ajaksi pois ja istumme aloillemme kuuntelemaan.

Muskareissa laulamme, leikimme ja musisoimme yhdessä.