lähetys

Lähetystyö

Lähetystyö on evankeliumin kertomista sanoin ja teoin kaikenikäisille ja kaikkialla. Työalan erityistehtävänä on lähetyskasvatus, lähettien tukeminen ja yhteydenpito heihin sekä taloudellinen vastuu nimikkosopimuksista.

Lähetystyö tarjoaa...

Lähetystyö tarjoaa seurakunnassa monipuoliset mahdollisuudet vapaaehtoistoimintaan. Lähetysväki toivottaakin uudet vapaaehtoiset tervetulleeksi toimijoiden joukkoon.

Joka toinen viikko kokoontuva käsityöpiiri on iloinen vapaaehtoisten joukko, joiden käsistä syntyy myyjäisiin ja seurakuntatalon myyntikaappiin kaikenlaisia tuotteita.

Myös yksittäisiin tapahtumiin voi osallistua lahjoittamalla arpavoittoja, myytävää, käsityötarvikkeita, ideoita ja/tai toimia myyjänä myyjäisissä.

Nimikkolähetit ja kohteet

LÄHETTIEN KIRJEITÄ (klikkaa linkkiä)

Kirjeet päivittyvät uusiin kirjeen saapuessa.

Liliann Keskinen

Virve Rissanen

Lähetysyhdistys Kylväjän työaluekirje 2019

Ystävyysseurakunnat

• Kursin seurakunta Virossa
  • Tiefenortin seurakunta Saksassa

Ginnirin kummikirje joulukuu 2023

lähetystyön piirin käsitöitä: kaksi kassia, esiliina kaitaliina ja lyhty pöydällä.

Lähetystyön toimintatiimi 2023-2024

Kirsti Kauraharju