Eläinsäkkituoleja, lasten matomuotoinen istuinryhmä, kirahvimatto. Otsikkona Päiväkerhot

Tervetuloa päiväkerhoon

Päiväkerho on osa seurakunnan kristillistä opetus- ja kasvatustyötä 3-5-vuotiaiden lasten parissa. Tällä tavallakin seurakunta pyrkii tukemaan ja auttamaan kotien kristillistä kasvatusta. Lisätietoja päiväkerhoista saa
vastaava lastenohjaaja Eleonora Printz p. 040 804 9659.

Kysy vapaita paikkoja!

Päiväkerhot aloittavat syyskauden srk-talon alakerrassa 17.8.2023

Tahtitossut 3-5 v. klo 9

Pikkaraiset 2 v. klo 9

Taiteillen 3-5 v. klo 12

Päiväkerholaisen muistio

Kerho antaa virikkeitä lapsen kokonaisvaltaiselle kehitykselle. Hetki hiljaisuudelle, Taivaan Isästä kuuleminen, askartelut, musiikki, sadut, liikunta, ulkoilu, vapaa ja ohjattu leikki sisältyy päiväkerhon ohjelmaan. Kerhoon kuuluu eväshetki. Toivomme kuitenkin, että eväs on pieni. Suosittelemme pientä voileipää ja juotavaa juomapullossa/pillimehu tai hedelmää tai muuta vastaavaa. Karkkeja tai vastaavia kerhoon ei tuoda.

Ei parhaita päälle kerhoon

Kerhossa lapsella ei tarvitse olla parhaimpia vaatteita päällä, vaan sellaiset, että lapsi voi toteuttaa itseään varomatta koko ajan vaatetustaan. Lapsi piirtää, maalaa, leikkaa, muotoilee, liimaa, askartelee ja tekee kaikkea muuta eli käyttää luovuuttaan harjoitellessaan kädentaitoja.

Neljä tyttöä leikkimässä dinosauruksilla.

Turvallisuus on kaiken a ja o

Kerholaisemme kuuluvat seurakunnan ryhmävakuutuksen piiriin. Kerho on ilmaista seurakunnan tarjoamaa toimintaa. Jos lapsi jää kerhosta pois, toivomme siitä ilmoitettavan, samoin pitkistä poissaoloista. Toivomme varusteiden nimikointia. Seuraa tiedotteita kerhopaikassa. Yleisistä tapahtumista ilmoitamme pääasiassa netissä. Toivomme, että kerhoon tullaan aikaisintaan 5-10 min vaille alkamisajan. Turvallisuuden vuoksi haluamme, että kerholainen tuodaan kerhotilaan saakka ja haetaan sieltä kerhon päätyttyä. Näin lapsi on aina jonkun aikuisen vastuulla. Muista ratkaisuista sovitaan erikseen sovitaan erikseen ohjaajan kanssa.