Klassisen musiikin konsertti: Lauri Voipio - sello, Sami Salomaa - urut ja piano

ma 13.5. klo 18.00
Lauri Voipio

Kirkko

Tervetuloa konserttiin!

Lauri Voipio - sello, Sami Salomaa - urut ja piano. Ohjelma 10€.

Lauri Voipio on opiskellut sellonsoittoa Hämeenlinnan Musiikkiopistossa David Rubinsteinin johdolla. Jatko-opinnot Sibelius-Akatemiassa prof. Erkki Raution ja prof. Arto Noraksen johdolla. Voipio on konsertoinut paitsi kotimaassa ja Pohjoismaissa, myös useissa Euroopan maissa. Voipio työskenteli Tampereen Konservatorion lehtorina ja yliopettajana 1972-2014. Eläkkeelle jäätyään hän on toiminut tuntiopettajana Tampereen Konservatoriossa.

Sami Salomaa valmistui musiikin maisteriksi Sibelius-Akatemian Kuopion osastosta vuonna 1998 ja artesaaniksi Ikaalisten käsi- ja taideteollisuusoppilaitoksesta vuonna 2017. Hän on toiminut kanttorina Mäntän, Mänttä-Vilppulan, Parkanon, Karvian ja Kankaanpään seurakunnissa.

Konsertin ohjelma:

Joh. Chr. Bach: Adagio sellokonsertosta c- molli