lapsia kiipeilytelineessä

Kouluikäisille

VARHAISNUORISOTYÖ – Kouluikäisille

Varhaisnuorisotyö on 7-13 –vuotiaiden kouluikäisten lasten kanssa tehtävää työtä.
Keskeisimpinä toimintamuotoina on kerho-, retki- ja leiritoiminta sekä yhteistyö lapsi- ja nuorisotyötä tekevien tahojen kuten koulun, partion ja muiden eri yhteisöjen ja järjestöjen kanssa. Varhaisnuorisotyö järjestää erilaisia tapahtumia lapsille ja heidän kotiväelleen pitkin vuotta.

Tule rohkeasti mukaan toimintaan!

Varhaisnuorisotyö netissä

Löydät helposti informaatiota tulevista tapahtumista ja leireistä nettisivuiltamme.
Leirit, kerhot ja retket linkkien alta löydät tarkat tiedot sekä päivämäärät.

Käy myös tykkäämässä Facebookissa Parkanon seurakunnan varhaisnuorisotyön omista sivuista, päivitämme sinne kuulumisia ja uutisia.

Varhaisnuorisotyöllä on myös profiili Instagram -palvelussa. Löydät varhaisnuorisotyön maskottimme Nestori -norsun nimellä: nestorinorsu. Instagramista löytyy kuvia ja Nestorin seikkailuja varhaisnuorisotyön tiimoilta.

Tapahtumakalenteri kertoo, mitä varhaisnuorisotyön tapahtumia on luvassa tällä viikolla.

Varhaisnuorisotyö pitää yhteyttä kouluikäisten koteihin myös alakoulun Wilma-viestinnän kautta. Seuraa siis ilmoittelua!

Seuraa meitä myös Facebookissa

Varhaisnuorisotyön toimintatiimi: